Før man indmelder sig ind, er det muligt at prøve at træne med 3 gange, inden man behøver at melde sig ind i klubben. Selve indmeldelsen sker samtidig med at man betaler kontingent.

Tilmelding

Pt. er det kun muligt at betale med Visa/Dankort. Har man ikke Visa/Dankort bedes .....

Hold og træningstider

Nedenfor har vi samlet lidt nyttig info:

Det skal du have med i hallen

Ketcher - Har man ikke selv én så har klubben ketchere som man meget gerne må låne.

Sportstøj og indendørssko

Drikkedunk

Telefoner - må man selvfølgelig gerne have med, MEN, vi regner med at man kommer fordi man synes badminton er fedt og fordi man gerne vil sine holdkammerater. DERFOR regner vi også med at telefoner bliver ikke taskerne mens vi træner og spiller kampe.

Forældre må gerne være i hallen, men de er også meget velkomne til benytte sig af 'cafeteriet'. Der er altid lav-det-selv-kaffe klar til jer :-)

Frit spil

Har du lyst til at lege videre med fjerbolden på egen hånd uden træner, eller udfordre dine holdkammerater i en omgang bjergbestiger, engelsk double, kvartbane eller lign. så har du muligheden i nedenstående tidsrum. Man er meget velkomne til at tage familie eller en kammerat med hvis der er nogen som skal udfordres.

Onsdag kl. 18.15-19.00 og søndag kl. 10.00-11.00

Kommunikation

Vi kommunikerer primært med jer via mail. I den forbindelse har det vist sig at det kan være en god idé at fortælle ens egen mail at nbc@nakskovbadmintonclub.dk er god nok, ellers så bliver den i enkelte tilfælde fanget af spam-filtre.

Vi lægger også forskellige ting op vores facebookside når der sker noget spændende. I må meget gerne give den et 'like' og på den måde hjælpe os med at skabe opmærksomhed omkring klubben. I finder os her:

Nakskov Badminton Club på Facebook

Arrangementer

Mere end badminton! Vi vil gerne skabe et fællesskab som ikke kun bygger på badminton, derfor har vi forskellige sociale arrangementer i løbet af sæsonen. De skal være med til at skabe et klubliv.... så find og få dem i kalenderen nedenfor og få dem i jeres egen kalender med det samme så i ikke misser noget fedt :-)

Træningsaften

VM 2023 i København klubtur - tilmelding

Burger & Badminton

Badmintonskole

Familieturnering

Stævner og kampe

I Badminton findes der to slags turneringer.

Holdturneringen
 Individuelle stævner.

U9: Årgang – 2015

U11: Årgang 2014 – 2013