Klubmodul henter siden
Familieturnering
Tilmeldingsfrist er overskredet

Hyggelig turnering hvor man stiller til start med et familiemedlem som makker. Man må gerne skifte makker undervejs i turneringen hvis der er flere som har en kriblende ketcherarm -)

Arrangementet er for alle. Så uanset om spillerne lige er startet eller har spillet mange år, eller om far og mor aldrig har sat ben på en badmintonbane så skal i melde jer til. Man kan selvfølgelig også stille op med andre end sine forældre. Og er der nogle spillere som gerne vil deltage, men mangler en makker så bare meld jer til så finder vi en makker til jer. Vi skal nok sørge for at tilrettelægge en turnering som tilgodeser forskellige niveauer.

Vi spiller i hallen kl. 16-18 og efter dysten i hallen går vi i cafeteriet og spiser fælles. Vi spiser kl. 18. Efter spisning er der selvfølgelig mulighed for frit spil i hallen.

Tilmeldte
39 /100