NATMINTON
28.04.2024 kl. 00.00 - 28.04.2024 kl. 08.30
Badmintonhallen
Beskrivelse

Vi har nu fornøjelsen at kunne invitere dig til NATMINTON i Nakskov Badminton Club fra lørdag d. 27. april til søndag d. 28. april.

Hvad skal der ske?

Trænerteamet har planlagt en sjov og "lang" aften lidt ud over det sædvanlige. Så uden at komme til at afsløret for meget, kan vi godt afsløre lidt af hvad der skal ske

• Du kommer til at spille masser af badminton

• Vi skal på natløb, med poster rundt omkring hallen.

• Hvis armen lige skal have en pause har vi sat en mini biograf op.

• Du kan også udfordre dine venner og trænerne i alverdens spil hvis du tør.

• Vi skal have gang i stemmerne!

• Skulle du blive træt i løbet af aftenen/natten hopper du bare i soveposen i sove-zonen. Hvis vi ikke kan køre dig træt så spiller du bare hele natten.

• Der vil være en masse overraskelser som vi ikke kan afsløre nu

Hvornår skal jeg komme?

Du skal være i hallen lørdag  kl. 17.00 og vi er færdige Søndag kl. 09.00.

Kommer jeg til at sulte?

Det håber vi bestemt ikke. Vi spiser aftensmad sammen. Senere på aftenen og i løbet af natten vil der være pizzasnegle, pølsehorn, frugt og kage. Søndag morgen bliver der serveret morgenmad før vi tager hjem.

Vores bod vil være åben hele tiden, der vil være mulighed for at købe billige sodavand og slikposer med måde.

Kan forældre være med?

Det kan i sagtens, vi har nemlig brug for nogle hjælpere, i skal bare skrive jer på en af opgaverne under følgende hvis i har lyst til hjælpe med en af følgende opgaver:

Nakskov Badminton Club