U9-U11-U13-U15 Stævne i Rødby
Mødested
Badmintonhallen i Nakskov kl. 00.00
Beskrivelse
emilALLE MAND TIL RØDBY! :-) Der afvikles ikke mange badmintonstævner på Lolland, men i starten af det nye år er der begynderstævne i Rødby. Og vi skal være den lollandske klub med flest deltagere! Jeg bager kage hvis vi har flest! -)

Pris
Vi vil virkelig gerne have gang i stævnedeltagelsen fordi vi tror på at det rykker rigtig meget både sportsligt og socialt, så derfor er det gratis at deltage. Klubben betaler deltagergebyret.
Tilmelding
I tilmelder jer ved at trykke ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''deltager'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' i denne invitation og så tilmelder jeg jer gennem www.badmintonplayer.dk. Senere så får i en grundig vejledning i selv at tilmelde spillerne på siden. Sidste frist for tilmelding er d. 22. december 2020
Program
8 dage før stævnet udsendes der et program med spilleplan og -tidspunkter. Typisk så er hver spiller sikret 2-3 kampe i henholdsvis double og single. Alt afhængig om man vinder eller taber sine kampe skal nogle spille yderligere kampe. Typisk vil man skulle være i hallen en halv dag, men da jeg ikke kan love det er sådan det bliver programsat så skal i regne med at det tager hele dagen.
Kørsel
Når vi får programmet så koordinerer jeg kørsel så det passer bedst muligt sammen med hvornår de enkelte skal i gang.
Nakskov Badminton Club